Widać u niego duży regres. Gattaca i Truman Show to filmy wręcz kultowe, świetnie zaczął swoją
karierę reżyserską, ale im dalej tym gorzej: Pan Życia i Śmierci to film co najwyżej dobry, a Wyścig z
Czasem to kompletna szmira. Intruza jeszcze nie widziałem, ale obawiam się kolejnego zawodu.
Bardzo szkoda widzieć...
Wybaczyłam panu Justina w poprzednim filmie, ale za Intruza ma pan ode mnie żółtą kartkę. Jak dalej będzie tak słabo to zabiorę serduszko :(
Podobno ma wyreżyserować Intruza, Stephenie Meyer, czy to prawda ? wiecie może coś więcej na ten temat ?
W ciągu dziesięciu lat wyreżyserował tylko 3 filmy. Trzy - ale za to jakie. Do dziś uważam Gattace za mój ulubiony film science-fiction. Simone również był bardzo mi się spodobał podobnie jak rewelacyjne Lord of War. Andrew kręci filmy bardzo oryginalne zawierające zawsze jakieś przesłanie i skłaniające widzów do...
Powinienem był od razu po oglądnięciu sprawdzić kto reżyserował "Pana życia i śmierci" i połączyć z "Gattaca" - ale teraz już zapamiętam. Dobry reżyser i dużo lepszy pisarz, niezły moralista. "Simone" to wtopa, ale już to niżej wyjaśniono. Po za tym pochodzi z naprawdę zajebistego miejsca. Ja bym chciał mieć w dowodzie...
więcejWidziałam jak na razie wszystkie jego filmy i bez obaw mogę powiedzieć że facet zna się na rzeczy. Co prawda Simone nie jest może jakimś wielkim dziełem w historii kinematografii, ale tutaj kierował się z pewnością faktem aby w tym filmie zagrała jego żona. Poza tym "Gattaca", "Truman Show" czy "Pan życia i śmierci" to...
więcejJak prezentuje się wasz ranking tego pana?
1. Truman Show
2. Gattaca
3. Simone
4. Pan życia i śmierci