1.Bezsenność w Seattle 8/10
2.Michael 6/10
3.Julie i Julia 6/10
4.Masz wiadomość 5/10
5.Wariackie święta 4/10
6.Numer stulecia 3/10
7.Czarownica 2/10
1. Masz wiadomość - 8/10
2. Bezsenność w Seattle - 7/10
3. Julie i Julia - 6/10
4. Czarownica - 3/10
1 - Bezsenność w Seattle - 8
2 - Masz wiadomość - 7
3 - Bewitched [Kidman rewelacja] - 7
4 - Julia i Julia - 7
5 - Wariackie święta - 6
6 - Numer stulecia (Lucky Numbers) - 6
7 - Michael - 6
1. Bezsenność w Seattle - 6/10
2. Masz wiadomość - 5/10
3. Julie i Julia - 2/10
I to by było na tyle, ten ostatni mnie już zniechęcił do czegokolwiek więcej z jej repertuaru, mimo że BwS było niczego sobie.
1. "Kiedy Harry poznał Sally". To jest najlepsza jej komedia, bez dwóch zdań Inteligentny humor, niesamowite dialogi - teksty i sceny które przeszły do historii kina. Tylko jedna uwaga nie oglądajcie filmu z lektorem (na TVP ktoś tak "genialnie" przetłumaczył dialogi że zabił cały humor).
10/10
2. Bezsenność w Seattle 8/10
3. Masz wiadomość 7/10